Feltöltés dátuma: 2014.11.09.

Ázsiai zöldségleves hajdinával

1 adag tápanyagtartalma:
Energia Fehérje Zsír Szénhidrát
189 kcal 4,8 g 5,2 g 31 g

Hozzávalók 10 adaghoz:

A zöldségeket megtisztítjuk és feldaraboljuk. Először a póréhagymát dinszteljük meg az olajon, majd hozzáadjuk a sárgarépát, a krumplit, a karfiolt és a karalábét, megsózzuk, borsozzuk, majd felöntjük az alaplével. Beletesszük a sáfrányt, felforraljuk, majd lassú tűzön főzzük. Mikor a zöldségek félig megpuhultak, beleöntjük a hajdinát, és még kb. 15 percig főzzük – a hajdina viszonylag gyorsan megpuhul. Akkor belekeverjük a kókusztejkrémet, a csilit, a kurkumát és a koriandert, kevés reszelt citromhéjat és a citrom levét, és a tűzről levéve, lefedve állni hagyjuk 10 percig. Tálaláskor megszórhatjuk friss korianderrel is.

Bezselics Ildikó Két cica konyhája

Megjelent a Diabetes2014/4. számában recept


Szeretne közvetlenül értesülni az újdonságokról? Megrendelési információk

 

A szerkesztőség megjegyzése: az optimális cukoranyagcsere eléréséhez az oldalakon hirdetett termékek alkalmazása esetén is feltétlenül szükséges a beállított diéta,
a rendszeres mozgás, és az orvosa által rendelt gyógyszerek használata, valamint a rendszeres ellenőrzés! Minden esetben kérje ki kezelőorvosa véleményét!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!