Szerző: Bíró Sára Feltöltés dátuma: 2017.05.02.

Receptsarok

Paradicsommártás

1 adag tápanyagtartalma:
Energia Fehérje Zsír Szénhidrát
90 kcal 2 g 5 g 9 g

Hozzávalók 2 adagoz:

A felaprított hagymát és aszalt paradicsomot egy kicsit megfonnyasztjuk, egy csipet sót is teszünk rá. Majd rászórjuk a lisztet és összekeverjük (nem kell pirítani), ráöntjük a paradicsomkonzervet, majd 1,5-2 dl hideg vizet. Ízesítjük bazsalikomlevéllel, összefőzzük. Tehetünk bele egy kis édesítőszert, forrón, tésztával vagy gnocchival tálalhatjuk.

szerzo

Bíró Sára

A kapuvári Lumniczer Sándor Kórház-Rendelőintézetben dolgozik diabetológiai szakápolóként. Évek óta szerkeszti az egeszseg.keva.hu weboldalt, ahol a cukorbetegek feltehetik kérdéseiket, illetve egymással is beszélgethetnek, tanácsot adhatnak. A főzésnek is jelentős szerepe van az életében, mindig is nagy hangsúlyt fektetett az egészséges táplálkozásra, de emellett a jó és ízletes ételek készítése is fontos szempontja, ezért hozta létre a Sárika konyhája receptblogot (blog.keva.hu).

Megjelent a Diabetes2017/2. számában recept


Szeretne közvetlenül értesülni az újdonságokról? Megrendelési információk

 

A szerkesztőség megjegyzése: az optimális cukoranyagcsere eléréséhez az oldalakon hirdetett termékek alkalmazása esetén is feltétlenül szükséges a beállított diéta,
a rendszeres mozgás, és az orvosa által rendelt gyógyszerek használata, valamint a rendszeres ellenőrzés! Minden esetben kérje ki kezelőorvosa véleményét!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!