Feltöltés dátuma: 2017.11.12.

Quinoa bruschetta

Sárga Diána receptje

1 darab tápanygtartalma:
Energia Fehérje Zsír Szénhidrát
105 kcal 4 g 6 g 10 g

Hozzávalók 5 db bruschettához:

A feltéthez:

Először elkészítjük a bruschetta alapját. A quinoát kétszer annyi, sóval, borssal ízesített vízbe feltesszük főni. Közben a paradicsomot apró kockákra vágjuk, fokhagymanyomón átnyomjuk a fokhagymagerezdeket, és egy teáskanálnyi olívaolajon, alacsony hőfokon pirítjuk őket. Amikor megfőtt a quinoa, belekeverjük a paradicsomot és a hagymát, majd hagyjuk kihűlni. Közben felverjük a tojást és ízesítjük fűszerekkel. Amikor kihűlt a quinoa, hozzáteszünk egy evőkanál lenmagpelyhet. A tojásba belekeverjük a sütőport, hozzáöntjük a quinoához, és összedolgozzuk őket. Egy közepes méretű tepsibe sütőpapírt helyezünk, majd evőkanál segítségével a masszából egyenletes nagyságú, kör alakú bruschettaalapokat formázunk. Előmelegített sütőben 150 fokon kb. 15–20 percig sütjük. Közben elkészítjük a feltétet. Megmossuk, és apró kockára vágjuk a paradicsomokat, a friss bazsalikomot. Hozzáadjuk az átnyomott fokhagymákat, fűszereket, olívaolajat, és összekeverjük őket. Amikor elkészült az alap, kicsit hagyjuk kihűlni, majd a tetejére halmozva a feltétet tálaljuk.

Megjelent a Diabetes2017/5. számában cukorbetegség (diabétesz) recept


Szeretne közvetlenül értesülni az újdonságokról? Megrendelési információk

 

A szerkesztőség megjegyzése: az optimális cukoranyagcsere eléréséhez az oldalakon hirdetett termékek alkalmazása esetén is feltétlenül szükséges a beállított diéta,
a rendszeres mozgás, és az orvosa által rendelt gyógyszerek használata, valamint a rendszeres ellenőrzés! Minden esetben kérje ki kezelőorvosa véleményét!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!